Friday 1 June 2012

heyy kam0o..bace nie..!!


kali nie aq sje nk tulis sesuat0 tntang yg pnah aq lalui ,Bukan aku nak ungkit. Cuma rasa terpanggil nak meluah rasa..aku ni susah sangat nak terhegeh2 kat orang. Tapi dengan kau. Aku tak tau ilmu ape kau guna. Yup. Aku fall in love dengan kau. Pelik, Aku jatuh cinta. Unbelievable. Aku bole rindu setengah mati kat kau. Aku cari kau. 

tapi utk kali nie aq just nk say same cam at bwah nie..





usia kita msih x matang utk tmp0h bnde2 cmnie an 0r aq jew yg x pndai utk m'hdapi bnde nie..
tpi dlu aq pnah t'pker..


tpi sekarang..




aq nk pesan ssuat0 at c0..
pertame..

kedua..



ketiga


terakhir..




aq gak nk gtaw c0


kini aq blajar sesuat0 n h0pe aq akn mnjdi lbey kuat utk mse akn ...hehe





 byk lgi bnde nk ckap at c0 tpi aq mlas nk cter pnjang at sni...hmmm












itu jew la bnde yg aq nk k0ngsi an kali nie,xdew kaitan p0n antre ed0p & mati just mluah an pew yg t'pker & t'ingat...0k la,bye u0llsss....!!!



No comments:

Post a Comment