Friday, 28 December 2012

yana rindu korang..

arynie genap 2mggu yna brhenti kje..huhh..rindu nye yna ngan kwan at ofis tu...slame stahun yna dh trbiase mnjalani ary2 yna brsme dorg,mcam2 bnde yg jdi...hee....start bulan nie yna dh xdpt nk rse amek gji at ms.chenn n dh x an pnah rse pgang duet sndri...kne tggu 3 tahun lgi..huhh

rindu nk dox at kaunter n lwan ngan ary,spe yg amek pyment lgi byk...hahaha..hmmm now Ary breakfast pew ek,slalu yna yg tlong tapaw an..to mr.iPad mkan tu jge k awk tu dh la dew gstrik.. :-) even bru 2 mggu tpi cam dh lame yna x maen poke2 (ccuk pnggang) ngan ary...hahaha..

yna pon indu nk dgr ynyee mmbebel ble yna gduh ngan ary..huhu..ayat ynyee "korg nie xpnat kew asek nk gduh jew" & "klau sehari x gduh x boleh kew" hehe..lgi 1 pcal ynyee yg yna xley lupe bile ary n yna dh pecah prut trgelak2 bru ynyee pham pew yg kte org ckap..hahaha... indunye...

kte dekat tpi kte susah nk jmpe an..





^_^















Thursday, 27 December 2012

Lupakan..

Setelah ku fahami..Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu..Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah..Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku..

Pernahkah kau merasa,jarak antara kita,
Kini semakin terasa,setelah kau kenal dia,

Seribu kali sayang..Sangkaku kan ke mati..
Cerita kasih kita..Rupanya seketika..

Dah berulang kali ku coba mngalah..
Ternyata sabar ku x beerti utk mu

Tuhan tolonglah aku,hapuskan rasa cintaku..
Aku pon ingin bhagia walau x brsama dia..

Kini aq bangkit mmbuktikan yang ku x sakit..
Dengan segala perit yang kau berikan..

Tuhan jagakan dia,dia kekasihku kan tetap milikku..
aku sungguh mncintai,sungguh mnyayangi setulus hati ku..

Tuesday, 25 December 2012

Derita cinta


Biarkan gelora melanda hati..Biarkan tangisan merintih
Begitulah pedihnya..Jiwa oh kasih

Kiranya panas yang kau harapkan..Tetapi derita yang tiba
Begitulah suratan hidup..Insan bercinta

Dulu aku pernah menderita..Bila hatiku kau lukakan
Oh kini kau pula merasakan..Bersama dia yang kau puja

Padaku usah kau merayu..Hatiku telah dimilikki
Cukuplah yang kurasa duka..Derita cinta

khilaf qu..



Khilaf ku..Seringkali disalah erti
namun..tak siapa tahu apa yang sedang aku leraikan...
Khilaf ku..Sering memakan diri
namun..Siapa aku mahu menghukum

Aku, Kau, Dia
tetap berbeza, punyai khilaf berbeza...
mana mungkin kita serupa
mana mungkin kita selalu memenuhi
kerna khilaf ku sering menduga

Maaf di atas ketelanjuran aku..

Dulu..Kini..

Dulu,
Ku hanya punya kenangan masa kecil dengan mu,
mengingatimu pengubat derita hatiku,
Kau insan istimewa dalam hidupku,
Kau lah sahabat, kau lah yang terindah.
Walau jarak dan masa memisahkan kita,
Kau tetap di hati meniti hariku.

Kini,
Bila kita sudah dewasa,
Tiada knangan yg pnah kita ciptakan brsama..
Kau sibuk dengan urusan kau..
Dan aku sibuk dengan urusan ku..
Mungkinkah kenangan kita hanya smpai di situ...??
Mungkinkah akan trcipta knangan yg x pnah kita sangka kan...??


Sunday, 23 December 2012

awak tahu..


Awak maafkan saya kerana terpaksa memendam rasa ini..
Awak tahu ianya bukanlah sesuatu yang mudah...
Tapi saya harus tegarkan hati untuk terus melalui semua ini..
Awak kadang-kadang saya rasa tak kuat sangat untuk terus berpura-pura..
Awak tahu Ianya amat sukar untuk tersenyum seolah-olah saya redha dengan semuanya..
Tetapi saya harus terus melawan rasa yang ada dihati ini..
Saya bukan yang sempurna..
Saya juga bukan yang menjadi pilihan utama..
Tapi awak, saya akan sentiasa ada untuk memastikan awak bahagia...
Biarpun kehadiran serta kewujudan saya tidak nampak di mata awak..
Tapi saya senang andai awak bisa terus tersenyum...

Saturday, 22 December 2012

aku akan pergi..


Padamkan aku dari hidupmu
Tiada kebahagiaan dariku untukmu
Ia hanya melukakan

Mengapa kau tidak putus untuk mengambil hatiku?
Memberikan cinta, kasih dan sayang padaku
Yang tidak tahu menghargai

Tiada cinta dariku untukmu
Hanya kebencian dalam hatiku
Untuk kau melupakan ku
Sedarlah dari mimpimu
Aku akan pergi meninggalkanmu….

Aku akn pergi dan xkan trus berharap lagi...


Maaf..


Maafkan Saya..

Awak..Maafkan sy..
Sy trpakse lepaskan awk..
Setelah skian lama sy pndamkan rsa trhadap awk..

Awak..Maafkan sy..
Sy x punyai kkuatan utk mluahkan prasaan sy pda awk..
Sy hrap awk akn mngerti prasaan sy pda awk..
Tpi sribu kali syang..Impian hnyalah impian..
Bagai menanti buah yang tak akan gugur dari langit,

Sy beralah..kerana sy tahu..
Mungkin ade sseorg yg lbey mnyayangi dri awk..
Lebih dri sy mnyayangi awk..

Awk maafkan sy..
Kerana pernah menyukai awk..
Kerana pernah menyayangi awk..
Kerana pernah merindui awk..
Kerana pernah mencintai awk dalam diam..

Tapi kini..
Sy biarkan ia berlalu..
Bersama-sama titisan air hujan..
Yang turun membasahi bumi..
Maafkan sy utk smuenye...

Friday, 21 December 2012

fikirlah..

siapa saya pada awak...??
sebenarnya apa yang awak nak dari saya..??
kenapa awak buat semua nie..??
saya x penting utk awk ye..??

sy keliru..! 
kdang2 awk lyan sy lebih dri yg sepatut nye..
kdang2 awk lyan sy mcam kwan2 laen..
kdang2 awk lyan sy mcam sy bukn sape2 utk awk..

klau di aty awk sy nie lbey dri seorg kwan,please tell me the true..agar sy x trtnye2 lgi..dan awk akn jdi org yg sgt pnting dlm edop sy..awk lah yg akn jdi smngat utk sy trus brjuang..dan sy akn ade di sisi awk x kire awk susah atau senang..

klau di aty awk sy hnya seorg kwan,so lyan la sy sperti sorg kwan sje..jgn sskali awk mngusik tngkai aty sy..sy boley trime seandainye tkdir kte mmg hnya sbagai seorg kwan..dan sy x akn trus brharap pd awk..

klau di aty awk bukn name sy,so please jgn wat sy trus brharap...sy mnusia biase yg mudah berharap bile sseorg tu lyan lbey dri yg spatutnye..sy sgt senang bile awk slalu wat sy ktawe tpi dlam x sedar awk jugak la yg wat sy sedey...! awk fhamkan mksud sy...








Thursday, 20 December 2012

kadang-kadang..




kadang-kadang kita lupa nak tanya khabar si dia..

kadang-kadang kita selalu ingat dia tak ingat kat kita..

kadang-kadang kita selalu lupa segala kenangan bersama..

kadang-kadang kita hanyan ingin tahu dari mengambil tahu..

kadang-kadang kita tak sedar membuat seseorang itu kecewa..

kadang-kadang kita tak tahu ada  yang ambil berat tentang kita..

kadang-kadang kita tak tahu yang dia tak suka kat kita..

kadang-kadang kita tak tahu yang serius itu benar-benar serius..

kadang-kadang kita akan ingat seseorang itu bila kita perlukannya..

kadang-kadang kita cuba lakukan yang terbaik tapi sebenarnya hanya menyusahkan orang..

kadang-kadang kita sentiasa nampak happy tapi sebenarnya hanya kita saja yang tahu..

kadang-kadang kita selalu ingat yang kita sentiasa betul..

Wednesday, 12 December 2012

Kasih Tercipta~~



Assalammualaikum...



kali nie aq nk shre ngan korg knangan trindah yg tlah trcipta antre aq ngan kwan2 at Maxis...brmulanye pde 31dec2011 dan brakhir nye pde 12dec2012...smalam brakihir nye tugas aq sbg Maxis Consultant,mmg rse lega sbab dh xyah nk kje tpi aty berat nk tggal an kwan2..tpi brpisah nye kami x beerti smue nye akn brakhir an...



lepas nie x dew dh dgr suare amoy tu mara at aq n ary..haha..sbab aq ngan ary slalu gduh,ala bukn gduh btul2 pon gduh mnje2 jew..hahaha...pasnie xyah la amoy tu bsing sbab yna slalu lmbat failing,yna lmbat msuk kje n mcam2 lgi yg yna lmbat...hee..tenkyu amoy sbab dh jdi kwan yna..xdpat dh yna nk kcau ynyee ngan ahphoon..oppsssss...haha...



next to ary..sbnar nye mlas nk cter psal mmat nie dh...hahaha...sbnar nye ngan ary lgi byk bnde yg jdi at ofis tu...my mr.iPad..! taw x npe aq gelar an dye cmtu,sbab dye la aq trpngaruh nk dew iPad sndri..huhu..pastu crmin mate plak dye yg tiru aq,aq colour putih dye pon nk colour putih..xley la tgk aq chantek sikit...cewahhh...hahaha...


bile ptg jew cust x rmai then mmat nie ske mngacau2 n klau korg nk taw kte org pnah maen kejar2 dlam kdai tu smpai la ke farmasi kak intan..hehe..kdai x pnah sunyi dgn suare kte org gduh,yela si ary tu klau ckap mmg mcam nk kne cili jew...huhu..ynyee plak akn jdi pngadil nye haha...lgi 1 aq la yg slalu punch-in utk dye mse break,sbab dye ske tdo n mndi dlu at umah..mklum la umah dekat an...

klau nk cter at cni pcal mmat nie mmg x ckop page la..haha..yg psti nye aq eppy dpat knal ngan 2 hamba Allah nie..nnty dew mse kte hangout lgi k,tu pon klau Ary nk,yela yana n ynyee bukn banker tu sbab ary slalu bg alasan klau nk kuar ngan kte org..hee..byeee..semoga jmpe di mse akn dtang...muahhhh...


Monday, 10 December 2012

mase berlalu..

haloO...

kali nie aq story psal kwan2 aq...x taw la cmne aq nk cter...hmmmm dh sedia mklum aq akn prgi smbung stdy at poli...so mse yg tggal nie aq nk sgt spend time ngan kwan2 rpat aq...x rmai pon kwan rpat aq,3 org jew..bany..shahmil.. n apis..dorg nie kwan yg sgt slesa bile aq lepak...

tpi syg mse mrubah sgale nye...kami busy sgt ngan komitmen msing2..kje dorg x tntu mase susah dew mse free dan sdang an aq mmg trikat ngan wktu kje tpi senang mntak cuti..2 hari lpas aq hangout ngan bany..satu2 nya kwan gurl yg rpat ngan aq...kte org susah nk jmpe so rse eppy sgt bile dpat hangout same2..

now tggal 3 hari lgi utk aq brngkat...aq nk spend time ngan apis n shahmil...sumpah indu giler nk lepak b3 mcam mse skolah dlu...tpi mcam aq ckap tdi mse dh mrubah smue nye..dorg busy ngan hal masing2..last kte org lepak b3 mase rye at umah aq arytu...mmg best sgt...

tpi aq kne ingt gak,smpai bile dorg akn tetap ngan aq jew an..1day nnty kte org tetap akn dew khidupan sndri tnpe brgantung antare 1 same laen...dlu mse skolah boley la sbab xdew komitmen sndri tpi skrg bile umo dh msuk 20 smue nye pasti brubah...