Friday, 20 May 2011

hanya dirimu

awak tahu tak . . mule2 sy knl awak sy rase kite mcm kwn je....tp awk pandai jg haty sy, , pandai pjuk sy. .sy suke care awak....sampay satu ary awk kate awk nakkan sy . . mse tu sy tekejut . . btul ke ape yang awak ckp? dan btul ke ape yg sy dgr?macam2 awak berjanji dgn sy  tp . . lame kelamaan prasaan tu pda awk jd pudar . . sehingga sebbkan sy rase yang sy tak lyk untuk awk . .dan satu ary awk nak kan kite tiada lgi hbungan.  . mase tu . . puas sy pjuk awak.,rpenye awk dgn dy mse awk msih dgn sy . . mase tu . . sy rase nak pergi kat ats gnung dan menjerit sekuat aty sy . . sy nk laungkan rse kecewa tu . .  tapi sy tak terdaya  .mase tu . . separuh nyawa menahan rase . . siang malam fikirkan ape keslhan sy... . awk nak sy stia tp awk yg brubah . . kalau awk nak thu . . sampay skrg sy tggu awk . . xkire betapa besar slh awk , betapa kecewanya sy...sy tetap tggu awk...sbb sy yakin awk akan kembali pada sy satu hary nanty ...

jika diberi peluang....ingin sekali aku bertanya pada hatimu . . gembirakah dikau kehilanganku? puaskah dikau menyiksa perasaanku? sudah cukup aku menanggung segala perasaan . . untuk apa kau memanggil ku ketika aku tidak pernah mengenalimu . . untuk apa kau katakan mahu jika maksudmu tidak . . . mungkin kau memandang dengan pandangan yang jengkel bila aku menitis kan air mata . . pandangan yang kau rasakan tidak betah untuk aku lakukan . . tetapi jika benar hakikat itu..apa yang kau akan lakukan?apa yang kau akan katakan? . . . haty setiap manusia sungguh berbeza . . jika kau mampu kehilanganku...aku jua mampu menunggumu..


No comments:

Post a Comment