Sunday 25 August 2013

Suara hati Qu~~

Harapan;

Aku harap apa yang kita ada,
akan kekal sampai bila bila.
Cuma jangan pernah bosan & 
putus asa dengan aku & kita.
Aku berharap.

Cuba faham;

Yang aku tak suka bila,
kau ego dengan aku.
Yang aku benci bila,
kau abaikan aku.
Yang aku rindu bila,
kau tak ada.

Sabar aku;

untuk orang yang tertentu saja,
untuk kau yang aku sayang,
sabar aku ada had yang tertentu,
bila sakit sangat, aku menangis.

Kau;

sembunyikan perit hati kau,
simpan semua kesedihan kau,
tampal senyum & ketawa,
konon kau kuat & tabah,
kau tu sebenarnya rapuh.

Hakikatnya;

aku bukan kuat sangat tanpa kau,
aku bukan gembira mana tanpa kau,
aku bukan seperti dulu tanpa kau.
aku memang perlukan kau.

Aku cuba;

ingat balik hari pertama kita jumpa,
kita bahagia sangat waktu tu,
cukup bahagia sampai lupa apa pun.

Cuba tengok kita sekarang?

No comments:

Post a Comment