Wednesday 1 February 2012

terima dengan hati terbuka




aku menangis bukan kerana aku memerlukan kau..bukan ku mahu kau kembali dalam hidupku tetapi akhirnya aku menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi..

aku dapat menerima perpisahan kita dan benar2 percaya bahawa aku boleh hidup tanpa kamu..
aku dapat menerima tragedi cinta kita..kemudian kau tersenyum pada ku dan merosakkan segala-galanya..

s0al hati tiada undang-undang..
apatah lagi paksaan...

tiada kasih yang lebih manis dari kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri dari putus cinta...cinta yang tidak berbalas itu bagaikan layang-layang yang terputus talinya..

soal cinta adalah s0al hati..ia juga s0al jod0h..manusia hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan segalanya..sejauh dan sedalam mana cinta kita terhadap sese0rang itu,kalau ia tidak berbalas maka tiada la pengakhirannya...

cinta tidak selalu bersama j0doh tapi j0doh selalu bersama cinta...

kahwini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri 0rang lain..itu lebih baik daripada mengahwini 0rang yang kita cintai tapi tidak mnyinyai kita..kerana adalh lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian 0rang lain...


No comments:

Post a Comment