Sunday 15 January 2012

bukan diriku...

bukan ke mudah jika setiap masalah boleh diselesaikan dengan ketawa?
bukan ke mudah jika kesedihan yang dihadapi boleh diubati dengan ketawa?
bukan ke mudah melalui hari semalam,hari ini dan hari akan datang dengan ketawa?

sebenarnye inilah aku..
dalam keadaan sedih ,perit,rindu,gembira,risau,susah aku hanya lalui dengan gelak ketawa..
sehingga tiada siapa yang sedar yang sebenarnya aku bermain dengan ledakkan perasaan sendiri..
pementasan lak0naan aku sentiasa menjadi sehingga dianggap se0rang yang periang..
tetapi apabila pulang ke rumah,aku kembali menjadi diriku yang sebenar...

diriku tidak seindah gelak tawaku pada hari-hari ku bersama keluarga & teman-teman..



2 comments:

  1. kadangkala kita tidak perlu menonjolkan diri kita yang sebenarnya pada dunia luar,,
    kita perlu menyimpan dan menghilangkan segala kedukaan,kesedihan yang ada dlm diri kita utk kite menghadapi dunia luar,,
    dlam khidupan,,kite prlu bermain dgan lakonan dan wayang,,
    hidup tk slalunya indah,,
    hdup sperti roda,,
    ada masa di atas,,
    ada masa di bwah,,
    kita akn mrasa semua keadaaan,,
    inilah yang dinamakan kehidupan,,

    ReplyDelete
  2. erm bt0l...inilah khid0pan an,yg kte sndri x taw di mne p'hujungnye nnty..s0 jlani nye la ngan pn0h keredhaan...amin

    ReplyDelete